Stránky

15. 5. 2013

Young Queen of Pop


Nedávno som sa ocitla na tlačovej konferencii, ktorú organizoval náš profesor. Išlo o prezentáciu akcie Kráľovny Popu a jedna z kráľovien bude aj Monika Bagárová. Bola neskutočne krásna a ja som si nemohla odpustiť pár otázok.

 

 Monika má osobného stylistu, ktorý ju oblieka na každú príležitosť. Jeho meno je Lucas Mach a na túto akciu jej vybral krásne strečové koralové šaty s výrazným náhrdelníkom.

Ďalej mi Monika prezradila, že nemá nejak vyhranený štýl. Ide o to, aby sa v tom dobre cítila a veľmi rada si nechá poradiť. Nemá žiadnu obľúbenú značku, na ktorej by bola závislá a vie sa obliecť do lacnejších vecí tak, aby okúzlila.

Určite si od nej môžeme brať príklad, pretože aj mimo kamery vyzerá dobre. A to je príklad toho, že nie vždy značka robí dobrý outfit. Nie je umenie obliecť sa za veľa peňazí, ale práve naopak.

Kedže bola aj Monika na kocerte Beyonce v Bratislave,  zaujímalo ma, ktorý z kostýmov sa jej páčil na speváčke najviac. Zhodli sme sa, že hneď prvý snehobiely outfit bol top. Práve Queen Bí je jej najväčší idol, ktorý ju inšpiruje v speváckej kariére. 

Čo mne vždy vyrazí dych, sú Monikine nádherné vlasy. Najviac sa mi páči, keď ich nosí rozpustené a navlnené. To sú presne tie moje vysnívané vlnky:)



A čo je jej sen do budúcnosti?
Chcela by byť úspešnou speváčkou s rozbehnutou kariérou, ktorá má plno koncertov. No neskôr by chcela založiť rodinu a bývať v krásnom rodinnom dome. Neplánuje odísť z Českej republiky, ale nebráni sa ani zahraničiu.
Monika je ešte mladá, a všetko toto môže dosiahnuť. Ja jej určite budem držať palce, nech sa jej tento sen splní.

N.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára