Stránky

21. 5. 2013

Dreams can be real !!!


Ak máte nejaké sny, začnite ich realizovať teraz!
Prokrastinácia je sviňa a na čo ich odkladať na dobu neurčitú? Ja som bola vždy toho skvostný príklad. Moje typické výhovorky boli, že nemám na to čas. Ale keď naozaj niečo chcete, tak ten čas sa nájde.
A keď už som mala čas a nápady, tak chýbala motivácia a vždy sa našlo niečo, prečo to proste "nešlo".



Keď sa však rozhliadnem okolo seba, vidím ľudí, ktorý dokážu každý deň žiť naplno a pracovať na sebe. Robia to, čo ich baví a ja to chcem tiež!


Chcem vidieť kúsok zo sveta. A byť spokojná s tým, čo robím a neľutovať to, čo som neurobila.
Je síce fajn veci odložiť na zajtra a urobiť si deň voľna. Ale pokúšam sa to aplikovať už iba na veci okolo školy:)


Píšem vám o tomto všetkom preto, že už asi mesiac pripravujem s jednou kamarátkou nový projekt. Nebudem prezrádzať viac, pretože je to celé v procese. Ale ak to pôjde podľa plánu, už cez víkend spustíme FB stránku a odkryjeme viac info.

Ženy, bude to niečo pre vás, tak sa tešte!!!:)

pekný deň
N



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára