Stránky

3. 5. 2013

DIY Flower Sunglasses


Čo takto si ozdobiť svoje staré fádne okuliare? Pripravte ich na jar a ozdobte si ich.
Potrebujete okuliare, lepidlo na plast a nejaké ozdoby. Môžu byť umelé, alebo látkové. Ja som tieto kvetinky kúpila v galantérii STOKLASA TU (majú aj e-shop).



Určite si ako prvé ozdoby rozložte a naplánujte ako ďaleko od seba ich chcete. Začnite od kraja. Keď kvapnete lepidlo na okuliare, nechajte ho chvíľku zaschnúť a potom prilepte kvetinku.


Takto pokračujte až do konca. Nezabudnite vždy nechať lepidlo chvíľku zaschnúť a potom priložte ozdobu. Som rada, že som zohnala tieto látkové, pretože trošku nasajú lepidlo a lepšie držia. Ak budete lepiť niečo umelohnotné je dobré miesto na okuliaroch trošku obrúsiť( napríklad pilníkom) aby bola plocha drsná.


 A JE TO!! Staré okuliare sú ako nové:)


INSPIRATION


Dúfam, že sa vám tento post páčil. Už mám pre vás prichystané ďalšie 4 DIY príspevky.

Pekný deň!
N

1 komentár: