Stránky

22. 3. 2013

Bold lips

Plné pery!!
 Žiadny lesk na pery, žiadny bezfarebný balzám ale poriadna sýta farba na perách.
Ako docieliť, aby pery neboli popraskané a rúž na nich vydržal dlhšie?



Môj tip:)
1. Odmaľovaná a čistá tvár je základ.
 2. Vezmite si vašu kefku na zuby, namočte ju a poriadne si s ňou vyčistite pery. Samozrejme nie tak, aby vám začali krvácať. Zo začiatku vám to príde možno nepríjemne a moc drsné, ale odstráni to všetky šupinky a nečistoty. Umyte pery pod vodou a ak by ste tam mali ešte nejaké šupinky opakujte. Nakoniec utrite do uteráku. Mne vždy po tomto "zákroku" tak zvláštne brnia:)
3. Poriadne ich premastite a natrite nejakou mastičkou. Ja používam úplne klasický balzam na pery (jelení loj).

Kým sa bude balzám vstrebávať urobte si svoj denný make up. Snažte sa nepoužiť žiadne výrazné a dramatické očné tiene. Pri nanášaní make upu a púdru prejdite aj pery. Zbavíte ich lesku a mastnoty z balzamu.

TIP: Keď sa vám počas dňa farba ošúcha, stačí ak budete mať v kabelke korektor, make up alebo púder a použijete to na pery pred nanesením rúžu. 


Vyberte si obľúbený odtieň.
Buďte odvážna a vyberte si niečo výraznejšie!
 Momentálne majú v DM trvalo znížené ceny na Maybelline rúže a akcia sa vzťahuje práve na tie so sýtou farbou. 


Ja mám väčšinu rúžov v jemných ružových farbách, ktoré sú hydratačné s balzamom. Tie majú však na perách omnoho jemnejšiu farbu. My chceme teraz dosiahnuť iný efekt!


Na fotke som vám chcela ukázať, že na perách nemám naozaj žiadne zbytočné šupky, ktoré tam bez použitia kefky určite mať budete.


Ak ste si už vybrali svoj odtieň stačí naniesť a je to!


 Keď ste zvyknutý nosiť stále len jeden odtieň (napríklad ako ja do ružova), neznamená to, že iný vám nebude sedieť. Toto video, ktoré som na blog už raz dávala, je toho dokonalý príklad! Neexistuje žiadne pravidlo: pre blondýnky taký a pre brunetky taký.

Oni používajú Rouge Artist Intense značky Make Up Forever odtieň 36 a 37. Nakoniec si ich vymenia stane sa zázrak:)


Inspiration
MAYBELLINE Color Sensational Vivids Lipcolors





Aký je váš obľúbený rúž a odtieň?
Dúfam, že môj tip na odstránenie nečistôt z pier vám pomohol.

Pekný deň.
N.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára