Stránky

8. 8. 2013

ME and ... PART III


NEZNÁŠAM slovo SWAG, ale milujem Willa.
Dilema hneď na začiatku nášho vzťahu.
Toto tričko pôvodne dostal môj priateľ, ale kedže je to XS tak skončilo v mojej skrini. Nesťažujem sa...






V tomto outfite som spojila veci, ktoré sú pre mňa "must have".
1. čierna kabelka, ktorá sa hodí ku všetkému
2. kožená sukňa
3. biele tričko s nápaditým vzorom
4. voňavka CHLOE
5. zlatá reťaz okolo krku jak raper:D
6. aaa skoro som zabudla zlaté hodziny!


Musím zase začať pozerať Fresh Princa. Will je proste boží!
Od začiatku pozerám HIMYM a The Big Bang theory. Teraz pred letom som sa pustila do Red Dwarf.
NENI ČASU na seriály:/

Aký je vás obľúbený seriál??

N



kabelka - DKNY/ okuliare - DKNY/ sandálky - italy(no name shop)/ sukňa - MOHITO/ tričko - zistím/ retiazka - HM/ hodinky - River Island






1 komentár: