Stránky

26. 7. 2013

NEW IN - I'M SALE GIRL!




Neviem ako to robím, ale vždy keď príde letné alebo zimné obdobie zliav som bez peňazí. V zime to príde vždy po Vianociach, keď všetky peniaze vložím do darčekov pre svojich blízkych. Minulé leto som bola dokonca v Londýne, čo je mesto zliav, no práve v tej dobe sme ešte len prácu hľadali. Viete si nás živo predstaviť ako sme chodili po meste, hľadali job, z okien na nás kričali červené nápisy a my sme si nič nemohli kúpiť.


Tento rok sa mi pošťastila nová práca, do ktorej som nastúpila v polovici mesiaca, takže aké také peniažky na účet pribudli. Musela som si spraviť radosť!

 Tento náhrdelník nebol v zľave, ale už dlho som taký chcela. Moje MUST HAVE. (HM)

Sukňa, ktorú nadovšetko milujem! Nový príspevok s ňou čakaj čoskoro. Mala som ju však oblečenú aj TU. Je z obchodu MOHITO.

Táto dlhá sukňa sa veľmi ťažko fotí, ale už som ju mala oblečenú TU. Brúsila som si na ňu zuby už od minulého roka a dočkala som sa za polovičnú cenu.

Ako som už stokrát písala - milujem šortky! Tieto som zohnala v HM asi za 250 korún.

Veľkosť 46? Áno:D Obchod F&F má nejaké divné číslovanie. Nevadí. Je super a mne je dobrá. Lepšie foto budú s ďalším príspevkom.

Neodolala som! Už dlhšiu dobu nenosím vysoké boty, ale...budem! (Stradivarius)

Presne takú som si predstavovala a aj som našla. Oblečenú ju môžete vidieť TU.(Stradivarius)

Botičky z HM a nová kabelka z obchodu Carpisa. Síce tam nemajú kabelky úplne podľa môjho gusta, ale toto je moja druhá a sú veľmi kvalitné za dobrú cenu. Stála ma v zľave 349 Kč.

A ešte som zabudla na tento super klóbrc!!!!! Vždy som chcela klasickú buřinku a jedného dňa sa predomnou v HM zjavila.

Čo pekného ste si kúpili v zľave vy?

Píšte a dajte tipy!

N.

EVERYLAND FB: https://www.facebook.com/Everyland







1 komentár:

  1. nee, tak tyhle boty ze stradivarius jsem tak strasne chtela, ale uz nemeli moji velikost :-( a ty uz ses druhej clovek, u koho je vidim! :D to snad neni mozny :-)
    bavis me, zacinam te sledovat :-))

    OdpovedaťOdstrániť