Stránky

22. 6. 2013

DIY shorts

Ako som už písala v predchádzajúcom príspevku, šortky sú základ letného šatníka. Ak ich však nemáte, tak si ich môžete veľmi ľahko vyrobiť zo starých nohavíc.



Čo potrebujete?
Nožnice, staré jeany, pinzeru a fixu.

1. Keď máte nohavice oblečené, naznačte si čiarami, kde ich chcete strihať. Tento proces budete opakovať až dovtedy, kým netrafíš správnu dĺžku a strih. 
Keď si už spokojná so strihom začneme s úpravou. Po celom obvode začneš pinzetou vyťahovať nitky, aby si vytvorila otrhaný efekt. Je dobré pomôcť si aj nožnicami: stačí ich držať pootvorené a látku preťahovať čepele. ( viz foto )



Samozrejme si ich môžeš nakoniec ozdobiť cvočkami a dierami. Už je to len na tebe! Ja som cvoky nezohnala:/




HOW TO WEAR?
Inšpiráciu ako takéto šortky nosiť nájdete TU.

Určite by som chcela vyskúšať aj odfarbovanie a zafarbovanie. Tu je krásne videjko celého procesu, od strihania až po ozdobovanie.


Ak si nejaké vyrobíte určite mi pošlite foto na FB TU . Som zvedavá na vaše výtvory.

Pekný víkend
N

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára