Stránky

4. 4. 2013

DIY: Hair Mask


Už dlho som chcela vyskúšať na vlasy kokosovú masku a zaujímalo ma, ako sa dajú využiť potraviny z kuchyne.



Môj typ vlasov:
Už niekoľko rokov si vlasy farbím na blod, takže sú namáhané. Pri korienkoch sa mastia, no končeky sú suchšie a krepové. Ak použijem šampón a aj masku na zničené vlasy, zaťaží ich to až moc a sú rýchlo mastné. Používam obyčajný Head and Shoulders, ktorý neobsahuje žiadne oleje, ale potom na ne aplikujem kvalitnejšiu masku. Aktuálne striedam tieto dve:
KERASTASE RESISTANCE Masque Force Architecte (nájdete TU)
LOREAL Absolut Repair Cellular Masque (TU)
Obe sú určené na regeneráciu a rekonštrukciu poškodeného vlasového vlákna.
                          
                               


1. MASKA
Zašla som do Alberta a našla tento kokosový krém. Naliala som ho do prázdnej sklenenej nádoby, pridala šťavu z limetky a naniesla na vlasy. Ak máte polokučeravé, extrémne krepové a suché vlasy môžete túto masku nechať na vlasoch aj celú noc. Minimálny čas je však hodina.
Vlasy som uchytila veľkým štipcom, dala na hlavu igelitku (aby nič nestekalo) a nechala som tento kokosový zázrak pôsobiť vyše hodiny. Potom som si umyla vlasy šampónom (dvakrát).
VÝSLEDOK:
Tak jemné vlasy som ešte v živote nemala!!!!!!!!!! Bola to perfektná "vitamínová" bomba pre vlasy, ktoré to po zime potrebovali.
ZÁVER:
Táto maska je pre vlasy, ktoré sú suché, poškodené, kučeravé, krepové a nepoddajné. Samozrejme ju môžu použiť aj tie z vás, ktoré majú jemné a ľahko mastiace. Určite si každé vlasy zaslúžia po zime zregenerovať. Tým, že som použila kokosový krém a nie olej, nemalo by to nejak výrazne mastiť.
Ak to niekto vyskúša, prosím dajte vedieť ako to pôsobilo na vaše vlasy!:)

2. MASKA NA SUCHÉ VLASY
Túto masku som neskúšala. Postup je rovnaký - zmiešajte spolu banán a kokosový krem (množstvo záleží na dĺžke vlasov), naneste na vlasy a zabaľte do igelitky. Nechajte pôsobiť 30 minút.


3. MASKA PRE OBNOVENIE LESKU
Zrelé avokádo s jednou lyžicou medu vmiešajte do kokosového krému. Zmes naneste do vlasov, obaľte do igelitky a nechajte pôsobiť rovnako 30 minút.
Avokádo obsahuje vitamíny A, D a E a je ideálne pre oživenie unavených vlasov. Med zabraňuje lámaniu vlasov a kokos dodá hydratáciu a lesk.



4. MASKA PRE OZDRAVENIE VLASOVEJ POKOŽKY A RAST VLASOV
Jeden téglik bieleho jogurtu zmiešajte s kokosovým krémom a pokračujete v nanášaní rovnako ako pri predchádzajúcich maskách.
Ako som už písala, ja som zatiaľ vyskúšala len prvú masku. Určite mi dajte vedieť, keď niektorú z nich otestujete!! Som zvedavá, ako to pôsobí na iné typy vlasov.

N.


3 komentáre:

  1. díky za tip, nad kokosovým olejom dumám už dlhšie, určite vyskúšam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som namiesto typického oleja zohnala tento krém, presne ten čo je na fotke a bola to dobrá kúpa:)aspoň to nebolo tak mastné

      Odstrániť