Stránky

1. 3. 2013

E.L.F


Tentokrát by som vám chcela predstaviť pár produktov od značky e.l.f. Na túto značku som narazila tiež cez vizážistky, ktoré sledujem na youtube. Patrí k veľmi lacným, no zároveň kvalitným výrobcom kozmetiky. Majú rôzne rady, ktoré sa líšia jak kvalitou, tak cenou. 


BRUSH
Chcela som vyskúšať nanášať tekutý make-up pomocou štetca. Z recenzií som zistila, že je na to najlepší ich plochý štetec na púder. Patrí do kolekcie STUDIO, čo je ich profesionálna rada štetcov, no stál len 97 Kč. Je krásne hebučký a make-up sa pomocou neho nanáša bez problému. Nieje moc jemný ani moc tuhý - je perfektný!
Nájdete ho TU.


Ďalej som vyskúšala Bronzing brush z rady Essentials - je to ich základná rada (39Kč).
Na ňom je vidieť, že bol z lacnejšej kolekcie. Je dosť jemnučký a menší ako som čakala, no nakonec na kontúrovanie tváre je ako uliatý.
Nájdete ho TU.


HIGHLIGHTER
Tohto rozjasňovača som sa bála, pretože na obrázku vyzeral až moc trblietavo. Nakoniec je ale moc pudrový a trošku ma sklamal. Lícne kosti totiž nerozjasní tak, ako by mal.
Nájdete ho TU.


BLUSH
Líčka e.l.f veľa ľudí recenzovalo na internete a prirovnávali ich k líčkam od Nars (najznámejší odtieň Orgasm alebo Super Orgasm). Ako vidíte na obrázku, sú do ružova so zlatými trblietkami. Niesu však nijak výrazne, ale veľmi jemné a decentné. Sú nádherné a nájdete ich TU a ja mám odtieň twinkle pink.


Tatinovým špéci objektívom sa mi podarilo zachytiť reálnu farbu.


EYELASHES
Umelé trsy zo Sephory sa mi už minulý a tak som chcela vyskúšať tieto. Myslím si, že trsy sú lepšie ako cele mihálnice, pretože vytvoria prirodzenejší vzhľad.


HYPERSHINE GLOSS
 Zase BINGO! Tento lesk nelepí, hydratuje, nemá trblietky a tvorí krásny lesk na perách. A to stojí len 39Kč!!
+ LIPSTICK
Odtieň rúžu som trafila presne aký som chcela. Nie je síce tak hydratačný ako od MUA, ale má krásnu sýtu farbu, ktorá drží.


Odtiene sa mi podarilo zachytiť presne také, aké sú naživo.


EYESHADOWS
Najznámejšia paleta na oči značky e.l.f je síce TÁTO, no na stránkach bola vypredaná. Najviac ma na nej baví, to, aká je veľká. Pozri sa TU! (slečna má samozrejme iný odtieň palety)
Nakoniec som si zvolila menšiu verziu. Obsahuje mix trblietavých a matných odtieňov hnedej.
Je dokonalá!
Nájdete ju TU odtieň warm.


A tu je môj dnešný rýchly make-up s použitím e.l.f produktov. Pomocou plochého štetca som naniesla make-up a moja tvár nebola tak fľakatá, ako keď ho nanášam prstami. Kontúry sa s novým štetcom robili oveľa jednoduchšie a presnejšie. Môžete ich krásne vidieť pod lícnymi kosťami. Na líčka som použila nový elf blush a na oči hnedú paletku.
Mala som mastné vlasy a na sebe domáce veci, takže žiadne extra fotky som neurobila, ale aspoň niečo:)



Máte skúsenosti s kozmetikou značky e.l.f ? Je cenovo prístupná a produkty ma prekvapili ešte viac, ako značky MUA.

Ak by ste si chceli niečo objednať, odporúčam český online obchod na TEJTO stránke. Po zaplatení mi zásielku dodali za 3 dni.

N.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára