Stránky

24. 2. 2013

London Fashion Week

Minulý týždeň sa presunul Fashion Week z New Yorku do Londýna.



Prvé dni vyšlo slniečko a tak baby vatiahli šatičky a sukničky. Samozrejme základ výbavy - lodičky a holé nohy! No zima na seba nenechala dlho čakať a preto bolo sem tam vidieť nejaký ten kožuch. 




Kostými v jednej farbe sú naspäť v hre!!


Keď sme boli v Londýne, tak sme bežne videli baby oblečené ako na obrázku v pravo. Pre nás výstredné, pre nich niečo na bežné nosenie.

Ak si odmyslím ten tigrovaný kožuch, tak ma najviac zaujala prehliadka Toma Forda. Telový podklad a čierna čipka! TOP. Čo sa mi však moc nepáčilo, že ju kombinoval so zvieracími vzormi, ktoré ja moc nemusím.


Ďalšie outfity z ulice.





Uhádli by ste, prečo sa tie slečny tak dobre bavia?

Áno aj toto sa objavilo na móle:)

Momentálne sa Fashion Week presunul do Milána. Počasie im však moc nepraje. Jeden deň im svietilo slniečko a druhý im zase pekne nasnežilo. Už sa teším na tie jarné outfity z Milána:)

Ako ste na tom s heslom "frajeřina nezebe?"
Ste ochotné si pre krásu "obliecť" holé nohy a šaty?

Ja mám rada, keď som zabalená v zime od uší až po palce na nohách. Aj keď to nevyzerá nijak super štýlovo, nedokážem vyliezť z bytu bez veľkého šálu a kapuce na hlave:/

N.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára