Stránky

15. 1. 2013

FAV HAIR STYLE



Chcela by som vám ukázať účesy, ktoré sú krásne a zároveň jednoduché. Celý život som mala krátke vlasy. Konečne sú dlhšie tak treba experimentovať a skúšať niečo iné. Mám rada účesy, ktoré sú rýchle a pritom vyzerajú dobre.


BOBEK
Tento účes je to najjednoduchšie a najrýchlejšie čo si na hlave môžete urobiť. Nie len že vyzerá dobre, ale môžete ním zakryť vaše použité vlasy. Ako dobrý pomocník je v tomto prípade aj suchý šampón v spreji, ktorý odmastí korienky a zároveň pomôže pri tvorení objemu.

!!!UPDATE!!!!
Najjednoduchší spôsob.....a potom už len vlasy točíte okolo a zasponkujete. Samozrejme čím kratšie vlasy pre tento spôsob, tým lepšie.

Ona má dlhé vlasy a vyzerá to vo finále takto.

Ak kliknete SEM môžete si pozrieť jeden zo spôsobov. Ja "bobek" po zatočení klasicky zafixujem gumičkou a potom ho sponkujem k hlave aby neodstával ale pekne držal. Ak sa nebojíte experimentovať umiestnite ho čo najvyššie. Dúfam, že sa aj mne niekedy konečne podarí natočiť videjká pre vás.

Niekto si robí tento účes s pomôckou - ako tomu ja hovorím so špongiou. Vyzerá to však trošku plesovo a  je to oveľa spoločenskejšie ako prvý spôsob.

Na tomto videjku môžete vidieť ako na to s pomocou špongie, ktorú kúpite napríklad v bižutérii Claire's. Je to trošku dlhé video, ale ona vám ukáže viac typov "bunov". Používa síce príčesky, ale aj bez nich to krásne ide a to nemusíte mať ani takú dĺžku ani objem. Pri každom spôsobe však doporučujem vlasy trošku natupírovať zospodu a dodať im tým objem.


CURLY HAIR
Toto je v mojich očiach najkrajší ale zároveň najťažší účes. Veľa žien si myslí, že nie je nič ľahšie než natočiť si vlasy na kulmu a potom to dopadne typicky - ako pudel. Je v tom pár tajomstiev, ktoré môžu vylepšiť váš spôsob natáčania. Samozrejme každému na jeho vlasy vyhovuje niečo iné a treba to skúšať. Ja som ešte bohužiaľ nenašla spôsob, ktorý by mi vyhovoval a vydržal dlhšie ako hodinu. To je asi najväčšie mínus tohoto účesu- trvanlivosť. Ak máte iné triky ako vám ten účes vydrží sem s nimi!!!!!!

V prvej časti videa rozpráva o tom ako si ich natáčala doteraz a ako to robí po novom. Ak chcete môžete to preskočiť na čas 3:22, kde začína s najnovším spôsobom ako si svoje vlasy natáča. Je to zaujímave a úplne iné.


Páči sa mi aj spôsob Michelle Money. Je to taký dirty sexy look s použitím toho suchého šampónu, o ktorom som hovorila vyššie. Zastavila by som to však pre tým ako si ide žehliť končeky. Keby som si to ešte vyrovnávala a potom pridala ďalšie výrobky ako ona, už by som ich mala asi zase rovné a mastné. Ale aj toto je dobrý spôsob ako na to. Zbožňujem vlasy tejto ženy!!

               


!!!!FAV!!!!
TOP účes v mojich očiach je práve táto motanica. Prvýkrát som ju videla na mojej najobľúbenejšej blogerke Angelice Blick (jej blog môžete navštíviť TU a vidieť aká je nádherná a prečo ju tak milujem). Možno to vyzerá zložito, ale je to veľmi jednoduché. Stačí vám jedna gumička, viac sponiek a lak na vlasy.

Na tomto videu môžete vidieť ako to robí. Je síce staršie ale princíp je rovnaký. Samozrejme ešte pred tým ako začnem natupírujem si vlasy cez sekcie od spodu až na vrch a potom ich trochu rozčešem. Budú mať väčší objem, inak tento účes vyzerať dobre nebude. Ona má husté vlasy a vidíte na videu nemá ich rozčesané ale strapaté. Lepšie sa robí aj vtedy ak už máte také dvojdňové vlasy a nie úplne čerstvo umyté. A potom už len gumička a sponkujete, sponkujete, sponkujete.....až kým to nevyzerá dobre:)


Našla som staré fotky, kde som si fotila môj prvý pokus a bola som nadšená ako sa mi podaril. Ospravedlňujem sa za kvalitu, ale je to viac ako rok dozadu a to som ani netušila, že nejaký blog bude:)



Ak by ste mali nejaké otázky a niečo sa vám nepodarilo píšte komentáre. Aké sú vaše obľúbene účesy?  

Vaša N.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára