Stránky

24. 12. 2012

WISHLIST


Každý máme nejaké priania a teraz je ten správny čas ich splniť. Spravila som malý zoznam vecí, ktoré by som chcela nájsť pod stromčekom, alebo ma inak zaujali a patria do mojich prianí:)



1. Canon EOS 600D - Tento malý zázrak by mi určite pomohol pri rozvíjaní Everylandu. Fotím všetko len mobilom a to ma dosť obmedzuje, pretože samospúšť si tam nenastavím:)

2. Eye Shadow Bobbi Brown- na obrázku nie sú konkrétne tiene, ktoré by som chcela. Značka ponúka široký výber odtieňov, ktoré si môžete skombinovať do vlastných paletiek. Bohužiaľ cena je pre mňa moc vysoká (samozrejme neplatíte len za značku ale v tomto prípade aj za výbornú kvalitu, ale...)...Raz príde ten deň:)

3. Urban Decay- NAKED 2 - Paletka, ktorá má dobré recenzie a je aj cenovo dostupná. Na TEJTO stránke si ju môžete objednať bez poštovného. Existuje aj NAKED 1, ktorá má trosku iné odtiene ale veľa z nich sa opakuje. Ak máte jednu určite nepotrebujete aj druhú, ale inak odporúčam kúpiť dvojku. THUMBS UP! 

4. Sada štetcov - fotka je tiež len ilustračná, ale v blízkej budúcnosti by som si chcela rozšíriť zbierku štetcov. Ak by u nás všetky kvalitné štetce v obchodoch nestáli 800kč za kus tak zbierka už dávno je :/ Ak poznáte nejaké dobre a sú za rozumnú cenu dajte vedieť !!!

5. Make Up Forever - Rouge Artist Intense - odtieň 36 a 37 TOP!
Na tomto videu môžete krásne vidieť čaro týchto dvoch odtieňov. 



6. Kerastase Elixir Ultimate - Zatiaľ som mala tú česť vyskúšať len vzorku zlatého elixíru, ale bol to zážitok. Nie len že krásne vonia ale aj zaceľuje končeky. Používala som ho pred spaním, keď boli moje vlasy už trochu použité a ráno som si ich plánovala umyť. Stačí pár kvapiek na premastenie končekov a je to.

7. Chanel Chance - Eau Fraiche - Ak uprednostňujete sviežejšie (citrusové) vône tak ona je tá pravá. A ja ju už mám doma od predčasného Ježiška.

8. Loreál Série Expert- Absolut Repair- Moja kaderníčka Sonička pracuje s výrobkami Loreál, takže mám s nimi skúsenosť. Táto rada je stvorená pre mňa. Suchší, namáhaný vlas, ktorý potrebuje regenerovať a zaceliť. Ja nikdy nepoužívam aj šampón, aj kondicionér, aj masku naraz, pretože by sa mi rýchlo umastili vlasy, takže sa ich snažím striedať a kombinovať s inými výrobkami (napríklad na objem).

9. Kerastase Resistance - Zatiaľ mám vyskúšanú len masku na vlasy, ale môžem vrele doporučiť. Produkty tejto značky sú drahšie ako výrobky od Loreálu, ale nezaťažujú mi až tak vlasy. Zelená rada obsahuje produkty na objem a potom produkty na rekonštrukciu poškodených vlasov, takže bacha pri nákupe obal je veľmi podobný. 


A TERAZ SI TROCHU ZASNÍVAME!


Chanel Espadrille sú veľmi vtipné a zároveň štýlové botky do robotky. Maybe..One day...OH <3



YSL Ring- Pekný spoločník na dlhé nudné dni. Vždy keď sa pozriete na ruku vám zdvihne náladu. PROBLÉM? Vybrať farbu:)

Mulberry - Možno sa mýlim, ale myslím, že túto značku moc ľudia nevnímajú (CZ, SK). Prečo by aj, veď IN sú tu značky ako LV, Prada, Gucci...Veď to poznáte. Aj ja mám od nich samozrejme svoje obľúbené kúsky, ale treba si trošku aj rozširovať obzory a ísť trochu svojou cestou. Nájdeš ju TU.

Céline - Nemám k nej čo dodať, očarila ma na prvý pohľad. Asi od každej značky by som si vedela nájsť kabelku, ktorá sa mi páči, ale tieto dve mi zostali v srdiečku najdlhšie:) 


A čo vy? Čo by ste si chceli nájsť pod stromčekom? Aké sú vaše priania?

Užite si Vianoce.

N


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára