Stránky

13. 11. 2012

Life is full of inspirations


Konečne som sa odhodlala spustiť svoj blog! Chcela by som ho zamerať predovšetkým na svet módy. Zároveň vám však chcem ukázať zaujímavé miesta, predstaviť neobyčajných ľudí, dať tipy pri líčení a iné veci, ktoré ma nadchnú a budem ich chcieť s vami zdieľať. Nechcem tento blog nijak škatuľkovať pretože v Everyland-e je možné všetko:) Budem sa snažiť, aby vás bavil a aby ste tu vždy našli niečo, čo vás bude inšpirovať. Každý máme v živote niečo také. Ak nie, tak sa rýchlo rozhliadnite okolo seba a hľadajte. Môže to byť člen vašej rodiny, kamarát alebo dokonca cudzí človek, ktorého stretnete na ulici. Chcela by som sa s vami podeliť o fotografie a obrázky, ktoré vo mne vyvolávajú emóciu a inšpirujú ma. Čo je vašou najväčšou inšpiráciou? 











Pracovná morálka

Moje každomesačné potešenie


Leto2011 so sesternicou u nás na dvore

Photo by me

Ona


.... MAJTE OČI OTVORENÉ:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára